سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
خونه خاطراتمون خونه خاطراتمون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
سارینا سادات جونسارینا سادات جون، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

(◠‿◠) سید محمد یاسین هدیه زیبای خداوند

روز مادر +چکاپ یک ماهگی

1393/1/31 23:33
318 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

کارت پستال درخواستی طراحان

 

 

هرروز خدارو شکر می کنم برای داشتن یاسینم خدارو شکر می کنم که منو لایق مادر شدن دانست خداروشکر میکنم که فرزند سالمی به من عطا کردخدا یا شکر به خاطر روز های زیبای زندگیم

امسال اولین سالیه که من مادر شدم مادر پسری زیبا ومهربون کادوی امسال یه چیز دیگه بود

روز مادر رو به تمام مادرای گل ایران زمین تبریک می گم بخصوص به مادر و مادر شوهرم

 

این  عکس رو دایی اشکان برامون درست کرده دستش درد نکنه

 

عشقم

چکاپ یک ماهگی یاسینم:

یاسین جونم رو برای چکاپ یکماهگی بردیم دکتر روز پنج شنبه ٢٨فروردین ماه خداروشکر وزنت عالی شده بود و دکترت راضی بود نازنین پسرم شده بودی ٥کیلو و ١٠٠گرم ماشاا.... عزیزم

 

امروز خاله مهسا روی پاش دمر گرفته بودت که دیدم یاسین جونم خوابش برده همونطوری خوابوندیمت روی تخت قربونت برم خیلی راحت خوابیدی بعدش هم که خسته شدی خودت سعی می کردی سرت رو بلند کنی  که با کمک خاله سرت رو چرخوندی و دوباره خوابیدی الهی فدات شم

در طول روز خیلی میبرمت توی اتاقت همه چی رو با دقت نگاه می کنی

در ٣٢ روزگی  آویز تخت رو برات کوک کردیم و تو هم خیلی جالب آویز رو نگاه می کردی قربونت برم من

 

در ٣٦روزگی یکبار دستت رو برای عروسک های آویز دراز کردی الهی قربونت برم من ماشاا.... به یاسینم

این روزها با جغجغه بازی می کنی (البته ما برات تکونشون می دیم )و بهشون دقت می کنی

 خلاصه این روزها ما کلی با تو سرگرمیم خدایا شکرت

Liebe linien

آویز تختت رو نگاه می کنی گلم

یاسینم

 

Liebe linien

 

یاسینم

با عروسکا حرف می زنه عزیز دلم

یاسینم

 

Liebe linien

یه خواب راحت بعد از کلی بازی

 

یاسینم

 

Liebe linien

اینجاهم دمر خوابیدم همین امروزه

یاسینم

 

Liebe linien

 

یاسینم

Liebe linien

 

یاسینم

 

Liebe linien

 

یاسینم

Liebe linien

خسته شده بودی که خاله سرت رو چرخوند

 

یاسینم

 

Liebe linien

 

یاسینم

 

Liebe linien

یاسینم چرا اخم کردی؟؟؟

 

یاسینم

Liebe linien

وقتی دلم نمی خواد از خواب بیدارشم

 

یاسینم

 

 

Liebe linien

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نونو
1 اردیبهشت 93 12:04
وووووووی نی نی یاسینم. سارا جونم چقدر و خوشکلی عروسکم. روزت مبارک
سارا مامان یاسین
پاسخ
چشمات خوشکل میبینه نونو جون مرسی بووووووووووووووووس
نونو
2 اردیبهشت 93 11:13
گذاشتم خصوصی ولست عزیززززم
دایی احسان
2 اردیبهشت 93 12:54
مامان محیاآرام جانم
4 اردیبهشت 93 13:56
خداروشکر
نیلوفر
5 اردیبهشت 93 21:00
سارا جونم هم خودت هم یاسین جووونم خیلی زیبا هستین!! چقدرم بامزه شده این پسر
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی عزیزم چشمات قشنگ می بینه بوووووووووووووس
نونو
6 اردیبهشت 93 13:19
کجایی سارا جون نگران شدم
سارا مامان یاسین
پاسخ
قربونت عزیزم این وروجک وقت برام نمی زاره که بیام
قاصدک
7 اردیبهشت 93 11:18
خیلی خیلی خوبه که نی نیت توی تخت خودش میخوابه. نی نی منکه اصلا نمیخوابه. عزیز چقدم ناز خوابیده
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی خاله جون مانی جونم روببوس
قاصدک
7 اردیبهشت 93 11:20
راستی عزیز اصلا نزار به حالت دمر بخوابه خیلی خطرناک
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی که گفتی قاصدک جونم یاسین این طوری خیلی راحته البته طولانی مدت نمی خوابونمش
فدایی محیا
9 اردیبهشت 93 22:39
مامانی حال یاسین خان چطوره؟ خودت خوبی؟
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی خاله جون ببوس محیا جونم رو بووووووووووووووووووووووووس