سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
خونه خاطراتمون خونه خاطراتمون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
سارینا سادات جونسارینا سادات جون، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

(◠‿◠) سید محمد یاسین هدیه زیبای خداوند

یک ماهگی پسرم

1393/1/26 22:50
489 بازدید
اشتراک گذاری

عشق و امیدم امروز یک ماه شدی یکماه پر از عشق امید

نازنین پسرم تو این یک ماه بهترین ساعات زندگیمون رو برامون رقم زدی الهی فدات شم گل پسرم تو اومدی و شدی همه ی زندگی من و بابا خدارو شکر می کنم برای وجود تو نازنین پسرمماچ

انشاا... ١٢٠ ساله بشی عشق مامان وباباقلب

من و بابا شمعت رو فوت کردیم و از خداوند خواستیم که تو همیشه سالم باشی عزیزم الهی آمین

 Babys bilder

 

چندروزیه که دمر می خوابونم  با آویز کریرت و جغجغه کلی باهم بازی می کنیم گل پسرم هرروز صبح راس ساعت بیدار می شی و بابایی رو بیدار می کنی که بره سر کار تا وقتی هم بابایی نره شما نمی خوابی بعدازظهر هم که بابا از سر کار میاد شما وروجک می ری بغل بابا و همش به بابا نگاه می کنی عزیزم اگه دراز کشیده باشی و بابا از کنارت رد شه با چشمای قشنگت بابا رو دنبال می کنی عزیزم

ماچBabys bilder

 Blumen und natur linien

 

friend - emoticonswallpapers.com

 

 اولین ماهگرد پسرم انشاا.... ١٢٠ ساله بشی عزیزم

 Blumen und natur linien

 کیک یک ماهگیم

یک ماهگی یاسینم

 

Blumen und natur linien

 

 

 ای جانم قلبیاسینم خوشحاله هورا

 

یک ماهگی یاسینم

 

Blumen und natur linien

 

قربونت برم عزیزم برامون ژست گرفتهقلب

 

 یک ماهگی یاسینم

 

 

Blumen und natur linien

 

دارم بابام رو نگاه میکنم

باباییی

 یک ماهگی یاسینم

 

Blumen und natur linien

هورااااااااااااااااااااااا من یک ماه شدم هورا

 

 یک ماهگی یاسینم

 

Blumen und natur linien

دایی دستمو بگیر!!!

 

یک ماهگی یاسینم

 

Blumen und natur linien

عزیزم چرا تو فکری مامان؟؟؟

یک ماهگی یاسینم

 

Blumen und natur linien

 

یک ماهگی یاسینم

Blumen und natur linien

 

من عاشخ پستونکم ببینید دودستی گرفتمشخجالت

یک ماهگی یاسینم

 

Blumen und natur linien

 

 

 

friend - emoticonswallpapers.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بهار
27 فروردین 93 1:30
سلام هدیه سنیا به شما دانلود تقویم سال 93 به صورت لایه باز. در صورت قرار دادن لوگوی سنیا ( منوی سمت چپ سایت ) سایت سنیا ویرایش عکسهاتون در تقویم رو به عهده می گیره.
سارا مامان یاسین
پاسخ
کاراتون عالی و زیبا بله حتما لوگو رو می زارم
آذین
29 فروردین 93 20:06
ای جووونم آقا یاسین ماشالا خدا حفظت کنه فندق جون
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی بوس برا کیان جونم
نونو
29 فروردین 93 23:26
نظر نمی تونم بذارم ماه سارای من
سارا مامان یاسین
پاسخ
آچی چرا نونو جون مرسی که میای پیشمون بوس
نونو
29 فروردین 93 23:30
دعا کن خاله به عشقش برسه داماد خودم می کنمت
سارا مامان یاسین
پاسخ
انشاا... بهش می رسی نونو جونم
ღღ دردونـــه تـــــــم ღღ
31 فروردین 93 0:08
سلام به دنیای کودکانه ما هم سری بزنید خوشحال میشیم دوست جونم دوست داشتی میتونی لینکم کنی مرسی ........... یک ماهگش نی نی ه مبارک خواستی چیزی تخفیف میدم به مناسبت یک ماهگی دوسته گلم
سارا مامان یاسین
پاسخ
سلام مرسی بله شمارو لینک میکنیم مرسی انشاا... بعدا برای سفارش مزاحمتون میشیم بوووووووووووس
نیلوفر
5 اردیبهشت 93 20:59
یک ماهگیت مبارک عزیز دلم!!! امیدوارم همیشه شاد باشی
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی خاله جون بوس برای نیلو جون و سباستین گلم