سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره
خونه خاطراتمون خونه خاطراتمون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
سارینا سادات جونسارینا سادات جون، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

(◠‿◠) سید محمد یاسین هدیه زیبای خداوند

سیسمونی یاسین جونم (قسمت دوم)

1392/12/20 21:24
1,195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم امروز اومدم بقیه عکسای اتاقت رو بزارم نازگلم

دیروز رفتم دکتر که وضعیت شمارو چک کنه خداروشکر از همه چی راضی بود قربونت برم من عزیزم حدود ٦ روز دیگه پیشمونی یاسینم دوست دارم قلبماچ

 

دعای هرروز من برای تو عزیز دلم :

         

قلبماچانشاا...در پناه خداوند سالم و صالح باشی عزیز منقلبماچ

سیسمونی پسملم

کشوی لباسات عزیزم

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

لباسای زمستونی

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

اینم مامانم تکه دوزی کرده برای یاسین جونم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

این تابلوهارو خاله مهسا برای یاسین جون شماره دوزی کرده

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

قاصدک
20 اسفند 92 14:11
ای جانم عاشق لباسای نی نیم ولی حیف که زود کوچیک میشه. مبارکت باشه محمد یاسینم
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان محیا(ارام جانم)
20 اسفند 92 15:52
به به چ سیسمونیه قشنگی.ایشالا مبارکت باشه یاسین جون
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی ممنونم که به وب یاسین من اومدید