سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
خونه خاطراتمون خونه خاطراتمون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
سارینا سادات جونسارینا سادات جون، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

(◠‿◠) سید محمد یاسین هدیه زیبای خداوند

سیسمونی یاسین جونم (قسمت اول)

1392/12/17 14:38
1,446 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله ها خوبید؟

 سلام پسر گلم خوبی عزیزم؟

یاسین جونم دیگه چیزی نمونده بیای پیشمون گل پسرم هورابرای دیدنت لحظه شماری می کنم ماچ

با کمک خاله مهسا از اتاقت عکس گرفتم و می خوام برات بزارم انشاا.... به سلامتی بیای و از تک تک وسایلت استفاده کنی عزیزمقلب

از مامان و بابای گل ومهربونم بابت سیسمونی زیبای یاسین جونم تشکر می کنم انشاا... بتونیم تمام زحمتشون رو جبران کنیمماچدوستتون داریم بووووووووووسماچماچماچماچماچماچماچماچ

 

دعای هرروز من برای تو عزیز دلم :

         

قلبماچانشاا...در پناه خداوند سالم و صالح باشی عزیز منقلبماچ

 

 

 

 

سیسمونی پسملم

 

درب ورودی اتاق یاسین جونم

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

ساعت

 سیسمونی پسملم

روتختی که مامان جون (مامان خودم )برات تکه دوزی کرده عشقم

 سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

سیسمونی پسملم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مونس
19 اسفند 92 3:29
ای جان مبارک بسلامتی سارا جان
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی عزیزم