سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
خونه خاطراتمون خونه خاطراتمون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
سارینا سادات جونسارینا سادات جون، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

(◠‿◠) سید محمد یاسین هدیه زیبای خداوند

یک سالگی نازنین پسرم

1394/2/18 13:2
3,777 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خاله های مهربون که مثل همیشه همراهمون بودید این پست رو با تاخیر نوشتم یاسینم ببخش مامان رو که تو ثبت خاطراتت وقفه افتاد نازگلم

خوب حالا از تولد گل پسرم بگم

تولد یاسینم با تم زنبوری برگزار شدجشن

زحمت طراحی تم تولدت رو هم خاله مهسا کشیده بود خیلی هم خوشگل شده بود مرسی خاله جونمحبت

البته برا امسال تصمیم داشتم برا تولدت یه جشن مفصل بگیرم و همه اقوام رو دعوت کنم اما پشیمون شدم یعنی از بس اطرافیان گفتن که تو جشن یک سالگی بچه اذیت میشه ما هم منصرف شدیم اما گل پسر خوش اخلاق من کلی هم خوب بود و بهش خوش گذشت بوس

 گل پسر مامان موقع نصب تزیینات خواب بود وقتی بیدار شدی کلی تعجب کرده بودی و خوشحال شدی محبت

الهی همیشه سلامت باشی عزیزم گل پسر نازم بوس

گل پسر نازم با لباس زنبوری که مامان جون( مامان خودم) براش دوختهجشن

 

کیک تولد آقایاسینبوس

بوسبوسبوسبوس

 

در حال دست دسی برا خودش الهی فدات بشم من بوس

از کلاهش خسته شده گل پسرم زیبا

عملیات در آوردن کلاهجشن

 

هورا جشنجشن موفق شدم

آخی از دست کلاه راحت شدم جشنخندونک

گل پسر نازنینممحبت

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

یاسین جونم در کنار کلاهش متعجب به کیکش نگاه می کنه چشمک

 وروجک مامان و بابا محبت

 

گل پسر مامان بوس

خوش خنده من الهی فدات بشم منبوس

اولین باری که دستبند دستت کردم کلی تعجب کردی و بهش نگاه می کردیزیبابغل

 

 

کارت دعوت زنبوری یاسین جونم بوسجشن

 

گوشه ای از تزئینات

کلاه تولد برای گل پسرم و پسرعموش محمد حسین جان بوس

جشنجشنجشنجشنجشن

 

ساعت تولد گل پسرمبوس

جشنجشنجشنجشنجشن

جشنجشنجشنجشن

 

جشنجشنجشنجشن

جشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنجشنرر

رد پای زنبوریجشن

فلش تولد

خوش آمد گوییجشن

خوشمزه هامونجشن

 

میز دسر جشن

 

 

شام هم که از رستوران گرفتیم خندونک

هدیه مادربزرگ و پدر بزرگ به یاسین جون

هدیه باباجون و مامان جون به یاسینم

هدیه عمو وزن عمو و محمد حسین کوچولو

 

 

هدیه دایی احسان و زندایی اکرم

 

هدیه دایی اشکان

هدیه خاله مهسا

هدیه های من و بابایی

 

 

 گل پسر نازم انشاا.... همیشه سلامت باشی نازنینم بوس

 

 

 

پ ن1: تغییر اندازه عکسا به خاطر اینه که عکس ها از دوربین و گوشی های مختلف جمع آوری شده زیبا

پ ن2:دوستای گلم خیلی زود میام پیشتون  

خاله نونو مرسی که احوالمون رو پرسیدی محبت

عاطفه جونم مامانی مانیاد مرسی میام پیشتون محبت

مامان بردیا جون از شما هم تشکر می کنم و همچنین یاز مامان فاطمه سادات جون که همتون از دوستای خوب من هستید و همیشه احوالمون رو می پرسید مرسی محبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه سادات
25 اردیبهشت 94 12:42
تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــارک به هم سر بزنین
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی چشم