سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
خونه خاطراتمون خونه خاطراتمون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
سارینا سادات جونسارینا سادات جون، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

(◠‿◠) سید محمد یاسین هدیه زیبای خداوند

اولین پست

1392/5/2 23:06
264 بازدید
اشتراک گذاری

دوخط قرمز   خجالت   یعنی من اومدمniniweblog.com

ما هدیه ی زیبامون رو از خداوند گرفتیمهورا

خدایا خودت مراقبت هدیه مون باش    الهی آمین

 

قلبکوچولوی من تو بهترین هدیه در سومین سالگرد ازدواج من و بابایی هستی هورادر روز سالگرد ازدواجمون از اومدن کوچولوی نازمون مطمین شدیم قلب

ماچدوست دارم کوچولوی من قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا
2 مرداد 92 19:52
سلام
خاله قربونت بره عروسکم دوست دارم عزیزم


سلام خاله مهسا جونم ماهم تورو دوست داریم بوس

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 1:09
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر
اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی

امیدوارم نی نی به سلامتی دنیا بیاد


سلام مرسی که اومدید به وبم حتما به گل پسرتون رای میدم

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 مرداد 92 21:07
سلام دوست خوبم ممنونم که بهم سر زدی و خبر دادی که رای دادی خیلی لطف کردی مــــــــــــــــرسی


سلام خواهش میکنم انشاا... ایلیا جونم برنده شه بوووووووس
هدیه
31 مرداد 92 16:34
سلااااااااااام عزیزم

ای جانم

به سلامتییییییییییییی


سلام هدیه جون مرسی عزیزم