سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
خونه خاطراتمون خونه خاطراتمون ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
سارینا سادات جونسارینا سادات جون، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

(◠‿◠) سید محمد یاسین هدیه زیبای خداوند

اولین شب یلدای گل پسرم

1393/10/10 21:5
707 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امسال شب یلدا برامون قشنگ تر از هر سال دیگه ای بود به خاطر وجود یاسینم خدارو شکر به خاطر این همه زیباییمحبت

امسال شب یلدا خونه مادر و پدر من بودیم یاسین جونم خاله مهسا برات کلی تزیین کرده بود و این شب رو برامون خاطره انگیز کرد

یه کیک خوشگل برات سفارش داده بود و کلی تزیینات قشنگ

 

کرسی درست کرده بود خاله جون

یلدا

 

اینم وروجک خان عینک

لباست رو مامان جون تخمه هندونه دوخته بود روش و شلوارش رو هم برات دوختمحبت

یلدا

تاج هندونه ایت رو پاره کردی وروجکتعجب

یلدا

 اون توپ زرد هم من و بابا واست خریدیم خیلی دوسش داری بوس

مامان جون و بابا جون هم برات یه شلوار خوشگل خریده بودن  محبت

وزندایی جون و دایی احسان جون  هم یه مجموعه کتاب برات خریدن عزیزممحبت

مرسی انشاا... بتونیم براتون جبران کنیم محبت

یلدا

اینم یه روز دیگه بغل

دوربین رو می خوای این روزها عکس گرفتن ازت خیلی سخت شده سکوت

پسرک خوش تیپ من محبت

الآن چی کار کنممتفکر داری فکر می کنی که دوربین رو ازم بگیری و همیشه هم موفق می شی بعداز این عکس دوربین رو ازم گرفتی الهی قربونت برم من بوس

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان بردیا اریایی
3 دی 93 7:24
ماهم بهش دوتا رای دادیم ایشالله که برنده میشه
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی خاله جوووونم
عاطفه مامان مانيادس
6 دی 93 20:17
سلام گلم پسر گلمو ببوس...به ياسين جونم راي دادم
سارا مامان یاسین
پاسخ
سلام مرسی خاله مهربونم مانیاد جونم رو ببوسید
نونو
11 دی 93 9:20
سارای مهربونم رسی که همیشه با همه مشغله هات بهم سر میزنی و همیشه دعامون میکنی..شرمندتم خیلییییی..یکی از دوستای نینی وبلاگی زودتر برای رای گیری گذاشته بود و من همه خانواده رو بسیج کردم بهش رای دادن و مثل اینکه نمیشه دوباره رای داد...فعلا به 2 تا دوستام گفتن رای دادن .. سارای من به یاسینم بگو برامون دعا کنه...
مامان پریسا و بابا مهرداد
16 دی 93 10:54
چشم عزیزم .. حتما به محمد یاسین خوشملی که خاله خیلی دوستش داره رای میدم .. اونم با همه گوشی هایی که تو خونه داریم آخه دلم میخواد حتما برنده بشی قند عسلی
مامان پریسا و بابا مهرداد
18 دی 93 8:46
عزیزم مرسی که بهم سر زدی و برامون دعا کردی دوست خوبم چقدر این کرسی شب یلداتون دل آدمو میبره به گذشته ها.. خیلی خوشگله ایشالا همیشه جمعتون جمع باشه خونتون گرم باشه لبتون هم خندون راستی سه تا رای هم برای این آقا خوشملیتون دادیم ایشالا برنده بشه فندق برشته نمکی خوشمزه
آیسان ، ترانه
21 بهمن 93 19:34
به هوای آرزوهایت اسپندی دود میکنم که دور باشد چشم بد از چشمهای مهربانت سلام وبتون عالیه دوست داشتید به وب منم وخواهرمم هم بیایید