سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
خونه خاطراتمون خونه خاطراتمون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره
سارینا سادات جونسارینا سادات جون، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

(◠‿◠) سید محمد یاسین هدیه زیبای خداوند

اولین محرم نازنین پسرم

1393/8/17 15:10
497 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرنازم الهی فداتشم عزیزم

تو این ماه کلی صداهای جدید ازت می شنویم کلی برامون به زبون خودت حرف می زنی و این روزها با شنیدین کلمه ماما از زبون تو من سراسر شادی شدم و خدارو هزاران مرتبه شکر کردم به خاطر وجود پسرم

چندروزی بود که خیلی خوب غذا می خوردی ولی از خوردن شیر خبری نبود خیلی ناراحت بودم که اگه دیگه نخوای از شیره وجودم تغذیه کنی ما باید چی کارکنیم دیگه جونم برات بگه که تو وروجک کلی طعم غذا بهت مزه داده بود و دیگه شیر نمخوردی بغلت که می کردم بهت شیر بدم فقط جیغ میزدی حالا این رویداد می خواست هر ساعت از شبانه روز باشه تو فقط جیغ میزدی و شیر نمی خوردی تا اینکه با دکترت تماس گرفتم و آقای دکتر گفتند که یاسین جون یه غذای طعم داری خورده که دیگه دوست نداره شیر بخوره وتاکید داشتند که شما فقط باید غذایی رو بخوری که خیلی طعم دار نباشه دیگه تصمیم گرفتیم چند روزی به شما غذا ندیم یا حداقل بعداز خوردن شیر بهت غذا بدم که شکر خدا شیر خوردنت بهتر شد

از اوایل هفت ماهگی هم به طور مستقل میشینی عزیزم

گل پسر مامان روز ششم محرم نذرت رو ادا کردم انشاا... همیشه سلامت باشی عزیزم

 

گل پسری خندون مامانآرام

 

جونمبوس

 

الهی فدات شم چه ناز می خندی وروجکمبوسالهی همیشه شاد باشی بوس

آماده شدیم بیریم خونه دوست مامان منزل مبارکی همسایمون شدن عزیزم انشاا...با محمد علی جون همبازی های خوبی برای هم باشین بوس

 

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

 

این جاهم می خوایم با خاله جون بریم ددبوس

محبتالهی فدات شم عزیزممحبت

 

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

 اینم نذری شما عزیز مامانمحبتمحبت

 

 بازی با خاله جونمحبتمحبتمحبت

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتر

 

محبتمحبتمحبتو حسن ختام این پستمحبتمحبتمحبت

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

(سیده)اسنا
19 آبان 93 0:08
ماشاالله ان شاالله محمد یاسین گلمون؛همیشه حسینی باشه
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی عزیزم
نونو
19 آبان 93 7:59
یاسینِ خاله خوشکلِ من ،الهی اما حسین نگهدارت باشه..یاسینم خاله بدجور تو مشکلات گیر کرده براش دعا کن
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی خاله مهربانم خاله نونوجونم انشاا... به زودی زود تمام مشکلاتت حل شه و کلی خبرای خوب بهمون بدی خاله جونم
عاطفه مامان مانیاد
23 آبان 93 10:49
سلام سارا جون خداروشکر که مشکل شیر نخوردنش خوب شد...من یه کشف تازه هم در این خصوص کردم،اگه یاسین ازین لیوانای اب که باید میک بزنه داره دیگه بهش با اونا چیزی نده....اگه نی نی ها یه چیزی که میک زدنیرو باهاش زیاد زیاد مایعات بخورن سینه مادر که کم ازش شیر میاد رو دیگه نمیگیرن،انشاالله که دیگه به مشکل بر نخوری مواظب یاسین کوچوولو هم باش
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی عاطفه جون آره دیگه این وروجک ها خیلی زود به همه چی عادت می کنند باید مراقب باشیم