سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره
خونه خاطراتمون خونه خاطراتمون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
سارینا سادات جونسارینا سادات جون، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

(◠‿◠) سید محمد یاسین هدیه زیبای خداوند

7 ماهگی گل پسرم

1393/8/3 11:0
788 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

الهی فداتشم عزیزم از این ماه بگم از پیشرفت هات  گل پسرم تو این ماه به طور مستقل میشینی عزیزم برای چهاردست و پا رفتن هم خیلی تلاش میکنی ولی هنوز به طور کامل موفق نشدی به سمت جلو حرکت کنی دور خودت می چرخیخندونک

چند قدم هم تاتی می کنی البته با کمک جشن

مدت زمان کوتاهی هم وایمیسی البته باید دست های کوچولوت رو جایی بگیری که نیفتی عسلمجشن

خیلی خوب غذا می خوری و وقتی ما چیزی می خوریم با دقت به دهنمون نگاه میکنی یعنی به منم بدیدچشمک

هفتمین ماهگرد شما وروجک مامان  را با تولد دایی جون  برگزار کردیم من و دایی اشکان دو قلو هستیم تولدواقعی مون هم 23 مهرماه هستش ولی تولد شناسنامه ای مون شهریوره و تولد بابابیی هم شهریوره از وقتی با باباجون ازدواج کردم من دوبار تولدخندونک می گیرم یک بار خونه خودمون و یک بار هم با دایی اشکان که امسال 24 مهرماه هم ماهگرد شما جشن گرفتیم وهم تولد من ودایی جون رو البته تاخیر یک روزمون برای تولد این بودش که دایی احسان و زندایی اکرم نبودن رفته بودن مسافرت دیگه روز 24 برگشتن و ماهم جشن گرفتیم

اون شمع 7 نشان دهنده ماهگرد شماست و اون 2 هم با 7 در کنار هم برای من و دایی جونه قربونت برم گل پسرم بوس

 

 

هفت ماهگیت مبارک انشاا...... 120 ساله بشی جیگرم محبتبوس

 

گل نازم

 

یاسینم تعجب کرده تعجب

یعنی چی شده این جا خبرگزاریه؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!قوی

گل نازم

 

نه بابا ماهگرد منه دارن ازم عکس می گیرنخندونکبغل

 

گل نازم

 

دایی اشکان بیا عکس بگیریم امشب با هم شریکیمخنده

 

گل نازم

 

دایی وایسا خوشگل بشینم زیبا

گل نازم

 

خاله برو من می خوام این جا بشینم خندونک

 

گل نازم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نونو
4 آبان 93 10:26
عمر منه این پسر عشق منه
سارا مامان یاسین
پاسخ
قربون نونو جون خودم مرسی خاله جون
مامان بردیا اریایی
5 آبان 93 16:17
ای جونم چقده این عکس هاش نازه مبارک باشه خاله جون ایشالله 20000000000000 ساله بشی گلکم
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
مامان بردیا اریایی
5 آبان 93 16:18
ایام سوگواری هم تسلیت خواهر ایشالله عزاداری هاتون قبول باشه
سارا مامان یاسین
پاسخ
این ایام رو به شما تسلیت میگم التماس دعا
مامان فاطمه السادات
6 آبان 93 12:51
چه عکسای نازی 7ماهگیت مبارک خاله
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی خاله جونم
عاطفه مامان مانیاد
7 آبان 93 1:24
عزیز دلم هفت ماهگیت مبارک هزار ساله شی گلم...ممنونم که بهمون سر میزنی سارا جون