سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
خونه خاطراتمون خونه خاطراتمون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
سارینا سادات جونسارینا سادات جون، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

(◠‿◠) سید محمد یاسین هدیه زیبای خداوند

روزهای شیرین

1393/6/27 10:15
617 بازدید
اشتراک گذاری

سلامم عزیز دلم خوبی نازنین پسرم بوس

از اواسط پنج ماهگی خوردن غذای کمکی رو شروع کردی عزیزم خیلی هم دوست داری و با اشتها می خوری نازنینم نوش جونت جشن

با دیگران خیلی خوب ارتباط برقرار می کنی پسر اجتماعی من زیبا

عاشق بیرون رفتنی بوسبه عبارت دیگه ددری شدی (با فتحه بخونید)خجالت

 

چندتا عکس از خواب روزانه برات میزارم عزیزم ببین چقدر ماه می خوابیی عزیزمبوس

 

 

الهی فدات بشم من مرد کوچکمبوس

امیدم

blue-babystrollerblue-babystrollerblue-babystrollerblue-babystroller

 

این پوتین رو طبق پیش بینی موقع خرید سیسمونی برای پاییزت گرفته بودم که احتمالاً اندازت نیست پات کردم که یه عکس ازش داشته باشی چشمک

 

امیدم

blue-babystrollerblue-babystrollerblue-babystrollerblue-babystroller

 

وروجک پاهای هزارپارو گرفتیتشویق

امیدم

blue-babystrollerblue-babystrollerblue-babystrollerblue-babystroller

 

خواب یک فرشته هیس

اینجا منتظر بودم بیدار شی جوراب و پاپوش بپوشی بریم خونه مادربزرگت ( مامان بابایی) آخه قرار بود یه فرشته کوچولو بیاد دیدنت عزیزم بوس

امیدم

blue-babystrollerblue-babystrollerblue-babystrollerblue-babystroller

 

ای جانم اینم کیان جون فرشته کوچولو خاله عاطی(دختر خاله بابایی) جشن

کیان جون حدوداً 3 ماه از شما کوچکتره مامانتشویق

امیدم

blue-babystrollerblue-babystrollerblue-babystrollerblue-babystroller

 

روزانه های وروجک من محبت

امیدم

blue-babystrollerblue-babystrollerblue-babystrollerblue-babystroller

 

الهی فدات شم که دیگه روی دستات وایمیستی عزیزم 

امیدم

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

ماشاا.... به وروجک خودم

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فاطمه سادات
15 مهر 93 11:33
به نظر من بچه ها تو این سن خیلیی شیرین میشن
سارا مامان یاسین
پاسخ
آره عزیزم