سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)سید محمد یاسین عشق مامان وبابا(◠‿◠)، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
خونه خاطراتمون خونه خاطراتمون ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
سارینا سادات جونسارینا سادات جون، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

(◠‿◠) سید محمد یاسین هدیه زیبای خداوند

آتلیه 4 ماهگی یاسین جون

1393/6/22 9:35
516 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نازنین پسرم بغل

عکسای آتلیه 4 ماهگیت رو برات می زارم عزیزم الهی فدات شم نازنینم مثل همیشه همکاریت عالی بود قربونت برم من بووووووووووووووسمحبتجشنبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

 

 

 

امیدم

 

 

جشنبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسجشن

امیدم

بوسبوسبوسبوسبوسماشاا.... به یاسین جونم بوسبوسبوسبوسبوس

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نونو
22 شهریور 93 18:17
ای جانم داماد گل منو ببین
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی خاله نونو جونم
مامان فاطمه سادات
23 شهریور 93 9:42
وااااااااااااااای عزیزم خیلی خوشحال شدم که دوستی مثل شما رو پیدا کردم منم شما رو با افتخار لینک کردم امیدوترم دوستای خوبی برا هم باشیم
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی خاله جونم انشاا....
مامان بردیا اریایی
23 شهریور 93 15:22
الهی چه نازه این پسر ما خدا حفظش کنه چه عکس های نازی مبارکه عزیزم و ممنون که به ما سر زدین و شما جزو یکی از بهترین دوستان ما شدین
سارا مامان یاسین
پاسخ
مرسی خاله جونم ممنونم شماهم جزو بهترین دوستای من و بردیا جونم هم دوست نازنین یاسینم هستش قربون وروجکای ناز برم من
مهسا
25 شهریور 93 9:41
الهی خاله مهسا فدات شه نانازم بوووووووووووووووس